Szokująca kampania. Nie zostawiaj dziecka w nagrzanym aucie!

czwartek, 25 lipca 20130 komentarze

Szokująca kampania "One decision" wyprodukowana przez Redcastle Productions to pomysł na kampanię społeczną, która ma uchronić przed tragicznymi udarami cieplnymi małych dzieci i uświadomić rodziców aby nie zostawiali dzieci w samochodzie nawet na 15 minut, bo może się to skończyć tragicznie.

Wystarczy tylko 15 minut w zamkniętym, nagrzanym samochodzie, aby dziecko doznało zagrażających życiu urazów mózgu i nerek. Gdy temperatura ciała osiąga 40 stopni Celsjusza, narządy wewnętrzne przestają działać. Przy temperaturze ok. 41,5 stopni, dziecko umiera.

W poniższym filmie matka zamyka dziecko podczas upału w aucie i sama udaje się na zakupy. Nikt z przechodniów nie reaguje na płacz dziecka, dopiero nieprzytomnego chłopca zauważa mężczyzna, który wybija w aucie szybę aby wydostać dziecko. Kiedy dookoła zebrał się tłum, wtedy dopiero pojawia się matka.

 Obejrzycie ten wstrząsający film, przygotowany na potrzeby kampanii.


Share this article :

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Promocje dla dzieci - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger